בוצעה התנתקות או התחברות למשתמש זה ממחשב אחר.
יכול להיות שזו התנתקות אוטומטית למשתמשים על ידי המערכת.
התראה לפני ניתוק אוטומטי מהמערכת בגין חוסר שימוש.
השאר פרטים ונציג יחזור אליך

בניית אתר תדמית לעסק

בניית אתר תדמיתי היא אומנות של ממש הדומה לסידור של פריטים בחלון ראווה של חנות. כיום, סף הגירוי של הגולשים הוא נמוך במיוחד ואתר שלא נראה מזמין ואלגנטי, דומה לחנות עם חלון ראווה ריק או אפילו חנות שהתריסים בה מוגפים...


אתר תדמיתי לעסק הוא למעשה "הפנים" של העסק ברשת. אותם "פנים" עשויות להיחשף בפני מיליוני גולשים בארץ ובעולם, במידה ושקלתם לבנות אתר תדמית לעסק, הצגנו בפניכם את הפרמטרים החשובים ביותר עליהם מומלץ לשים דגש:

עיצוב: מחקרים מציגים כי 7 השניות הראשונות יוצרות את הרושם הראשוני בין בני אדם משפיעות במידה משמעותית על המשך יחסיהם. בדיוק כך גם באתרי האינטרנט. כולנו נמשכים לאתרים מיוחדים, בעלי עיצוב מיוחד ושונה משאר האתרים התבניתיים שדי מזכירים זה את זה. עיצוב אתר תדמיתי עשוי להשפיע על יחס ההמרה, אחוז הפניות של הגולשים והחלטת הרכישה שלהם.
מה חשוב בעיצוב? ראשית, שבעל העסק יאהב אותו ויוכל להתגאות בו על מנת שיציג אותו בפני כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים. בנוסף, תהליך אפיון מקצועי בו עורכים מחקר על קהל היעד עשוי לשפר את חוויית המשתמש של הלקוחות ולהוביל להמרות רבות.
קידום אתר האינטרנט: אתר אינטרנט למעשה אינו שווה דבר במידה ורק העובדים בחברה מבקרים בו. האינטרנט מאפשר לבעלי עסקים לחשוף את השירות שהם מציגים בפני מיליוני גולשים בארץ וברחבי העולם. באמצעות התאמת האתר לצורכי קידום תוכלו "לצאת לדרך" ולקדם את אתר האינטרנט שלכם ביעילות.
הדרכת תפעול למערכת ניהול התוכן: אומרים שבעל עסק צריך לדעת הכל על העסק שלו, וכך גם לגבי תפעול מערכת בניית האתר והמערכת לניהול תוכן.
מה זה אומר? לא הגיוני שתצטרכו להיעזר בגורם חיצוני בשביל להחליף תמונה, להוסיף עמוד באתר, לכתוב פוסט או לשנות את שעות הפעילות שמופיעות באתר. לכן, חשוב שהחברה שבונה את האתר התדמיתי לעסק שלכם תדריך אתכם לגבי התפעול של המערכת.
התאמת האתר לאופי החברה: כחלק מתהליך הפיתוח והבנייה של אתרי האינטרנט התדמיתיים על החברה הבונה את אתר האינטרנט להתאים את אופי האתר לאופי החברה, כך שהאתר למעשה ייצג אותה בצורה הטובה ביותר ברשת. באמצעות תהליך אפיון מקצועי ניתן לבנות אתר תדמיתי שמספק את הצרכים בצורה הטובה ביותר.