בוצעה התנתקות או התחברות למשתמש זה ממחשב אחר.
יכול להיות שזו התנתקות אוטומטית למשתמשים על ידי המערכת.
התראה לפני ניתוק אוטומטי מהמערכת בגין חוסר שימוש.
השאר פרטים ונציג יחזור אליך

למה עסק צריך חנות וירטואלית

למכור בלי מגבלות מקום וזמן

התנהלות מצליחה בעולם השיווק ומכירות איננה דבר פשוט. הצורך להישאר עדכניים ורלוונטיים ולספק את כל דרישות הלקוח על הצד הטוב ביותר הינם דברים אשר דורשים השקעה ומאמץ.
בתור בעל עסק, אתה בוודאי מכיר את תחושת הסיפוק הגדולה אשר אתה חש כאשר הצלחת לספק ללקוח שלך בדיוק את המוצר שאותו הוא היה צריך.
ניהול עסק איננו דבר פשוט. בעל העסק צריך להיות זמין בשעות פתיחה רבות אשר יהיו נוחות לקהל הלקוחות. תמיד לתת שירות אדיב לכל סוגי הלקוחות ובכל השעות.
ומעל לכל לוודא שהמוצרים הם נכונים, איכותיים ומותאמים.
כדאי להכיר גם את אופציית החנות הווירטואלית. אופציה זו מאפשרת הרחבה ושדרוג של העסק.

יתרונות החנות הווירטואלית

• חיסכון במקום - אין צורך במקום גדול פיזי, הרי הלקוחות לא מגיעים אליך לחנות, מחפשים חניה ונכנסים אליך. הכל נעשה במרחב הווירטואלי כך שאין צורך לשלם על שכירות וארנונה גבוהים על בית עסק גדול כאשר רוב המכירות מתבצעות באינטרנט.
• זמינות גבוהה - בחנות וירטואלית קיימת אפשרות של שעות עבודה רבות יותר ואופציית רכישה גם בשעות שחנות רגילה לא היתה פתוחה. דבר זה יכול להגדיל משמעותית את היקף המכירות.
• שירות אדיב ומהיר- השירות באינטרנט איננו מבחין אם מגיע אליו לקוח זעוף או נחמד ויכול תת מענה מהיר לכולם. אין צורך לחכות לנציג בחנות שיתפנה וייגש אליך. הכל ניתן לעשות באופן עצמאי בחנות הווירטואלית ובקצב של הלקוח.
• ללא מגבלה גיאוגרפית - מפאת מגבלות הזמן והמציאות הדוחקת, אנשים לא יסעו מרחקים ארוכים על מנת להגיע לבית העסק שלך ולכן רוב הלקוחות שלך יהיו בטווח הגיאוגרפי הקרוב אליך. כאשר יש לך חנות וירטואלית, החנות בנתיבות קרובה בדיוק כמו החנות בטבריה. ולכן המרחק לא יהווה שיקול להגיע לחנות. בחנות וירטואלית יש פניה לפלח אוכלוסייה רחב יותר.

אצלנו באגודות נשמח לעזור לך בפיתוח שלב זה ולהיות הפלטפורמה שלך לחנות הווירטואלית.
אנחנו מאגדים אצלנו מגוון בתי עסק ובכך עוזרים להם לצמוח. כניסה לאתר שלנו, עם כל מגוון החנויות שבה, דומה לכניסה לקניון.